Тема: 3D- графіка
Урок 9-10 "Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою".
1. Перегляньте відео (напрями 3D-анімації https://youtu.be/D465gc8hLEQ)
та дайте відповіді на запитання письмово в робочому зошиті:
Що таке візуалізація об’єктів?
- Для підготовки комп’ютерної анімації потрібно….?
- Навіщо використовують візуальні ефекти?
- Контент дизайн це ?
- Що можна роздрукувати за допомогою 3D друку?
- Практичне завдання
Завдання. Знайомство із програмою Blender 2.80, встановіть програму на домашньому комп'ютері,використовуйте посиланням 1. https://www.softportal.com/getsoft-4443-blender-3.html
2. https://www.softportal.com/getsoft-4443-blender-2.html
- Запустіть програму Blender 2.80...якщо Вам потрібно буде перевести інтерфейс дивіться відео.
- Ознайомтесь із вкладками віна Інфо
- У вікні Структуратор по черзі активуйте об’єкти.
- У вікні Властивості поверніть об’єкт Cube на 30 ° по осі X, 60 ° по осі Y та 50 ° по осі Z (для цього перейдіть на об’єкт Cube у вікні Структуратор і у полі Обертання змініть значення на вказані)
- Змініть розташування об’єкту Light (для цього активуйте об’єкт у вікні Структуратор і змініть значення (вісь X - 10; вісь Y - 3; вісь Z -1) у полі Розташування)
Змініть масштаб об’єкту Camera (для цього активуйте об’єкт у вікні Структуратор і змініть значення (вісь X - 2; вісь Y - 3; вісь Z -4) у полі Масштаб).
Під час виконнаня практичної роботи робіть скриншот готового завдання,висилати мені нічого поки що не потрібно.
Зустрінемося в школі і я все перевірю.
Бажаю успіху.
Немає коментарів:
Дописати коментар